Just daaaance

Godmorgon mina vänner! Jag sitter framför Oskars dator med en god frukost. Fin morgon! Helt död i halsen dock.. men det var det värt!! Säger bara LADY GAGA! Wooow asså.. hur bra som helst. Verkligen glad att jag var på plats och såg showen. Inget man vill missa. Hennes förband var dock sämst. Inget som föll mig i smaken. Men åter till Lady Gaga! Om jag måste välja tre favoritlåtar ur showen så var det just dance, telephone och bad romance (mina lady gaga favoriter). Säger det igen HUR BRA SOM HELST!

Nu ska jag jobba. Ikväll blir det mystime med girlsen. Hej så länge. Glad lördag!

Kusin Amanda


Jag gillar inte sushi, för mig blev det kyckling...



Önskar jag hade fler bilder, men min mobilkamera klarade tyvärr inte av det. Amanda fotade dock mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0