Nytt från London

Shoppingen från London kommer lite då och då som ni kanske märker. Jag har dock lite saker kvar att visa ;) ..blir kanske ett inlägg imorgon.

Randig magtröja skulle man kunna säga. Gillar det där ojämna nedtill.. lite coolt sådär! :)


Randig kavaj från h&m divided. Blev helt kär oh jaaa!


Jag brukar inte gilla tighta saker, men den här klänningen kunde jag inte motstå...♥


Magtröja.. men jag tänker nog ha toppen till en midjehögkjol. Så ingen mage här nej.



Randigt randigt. Dock lite skrynklig ser jag nu.. :P


Tittade på den här jackan på Topshop i Stockholm. Men i London blev den min mihi.



Jag var på jakt efter en långklänning. Turis att jag hittade en så fin. Perfekt!


Kommentarer
Postat av: May

Långklänningen var världens finaste. Du kommer att vara vacker som en dag i den. Puss

2010-05-05 @ 07:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0