Fredag


Heeeej! Nu har jag vaknat efter fem timmars orolig sömn...känner mig inte ett dugg utvilad. Men förhoppningsvis får jag tid att sussa i solstolen senare idag. Nu ska jag gå över till mormor. Hon bjuder på laxpaj, mitt önskemål! :) Så kommer Oskar, Inger och Bella också. Bella börjar bli så stor nu..och jag gillart! Hon förstår mer och mer. Ser fram emot när hon börjar prata :D nu kan hon bara enstaka ord..men snart så!

Ikväll ska jag träffa två tjejer vid namn Anna och Sanna. Ni kanske har hört talas om dom! ;D Vet inte vad vi hittar på..planerna ser för tillfälligt lite oklara ut. Men det blir en lugn kväll eftersom jag jobbar natt. Direkt efter mitt nattpass åker jag till Vaksala torg. Jag och Oskar ska sälja kläder. Wiie money money!

Yes det var allt nu. Hoppas ni får en fin dag i solen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0