Underbart

Sol sol sol!
Jag vill ha så här varje dag, det får inte ta slut... :o Idag har jag promenerat. Jag och Jenny har ju utmanat varandra. Två långpromenader i veckan, plus springning! Vi vill ju komma i form till Grekland, hyfsad form i alla fall! Så gott det går om man är en godisälskare som jag mihi. Jag och tjejerna är verkligen taggade inför Grekland. Vilka är det då som åker..? Jo det är jag, Anna, Jenny, Pipen och Sanna. Anna stannar dock bara i en vecka, men vi andra kör på två! :) Jag är säker på att vi kommer vara med om ett hejdundrans äventyr. Men jag är lite orolig för en sak.. HUR SKA JAG KLARA MIG UTAN OSKAR??? 14 dagar liksom? Jenny får rycka in och ta hand om mig, visst gör du det?! Kommer sakna mamma och pappa också... vet inte om jag varit från dom så länge? Äsch det här ska gå bra, heja mig!

Nu ska jag och Oskar göra lunch. Sen kolla på 90210. Såg Gossip girl och Oth igår.. och jag säger bara SPÄNNANDE! Att man måste vänta så lång tid innan nästa säsong (september?)... Håll ut Matilda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0