The Nanny

Hello! Mycket som har hänt sen sist jag bloggade... Jag har bland annat varit barnvakt åt Bella. Hur mysigt som helst. Pippi Långstrump gick på tvn hela dagen... "Här kommer Pippi Långstrump" om och om igen. Hjärntvättad mhmm!! Men tråkigt nog var Bella lite sjuk... blev ännu mer puttinuttande från mig och Oskar (min assistent). När vi skulle åka hem ville inte Bella släppa mig. Måste betyda att jag ä en väldigt bra barnvakt?!;) Kent (Bellas morfar) fick inte ta henne från mig. Men till slut var jag tvungen fösa bort krambjörnen. Bella i tårar. Ungefär samma sak som när jag praoade på dagis.. Olle 1,5 år gallskrek om han inte fick sitta hos mig. Ingen av dagisfröknarna fick röra honom..lite jobbigt sådär..men mest mysigt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0