Mysigheter

Idag har jag haft en riktig skön dag. Sovit ut efter några dagars jobb. Gårdagen (kvällen dårå) var iofs också skön. Prinsesskväll! Oskar köpte och gjorde nachos med köttfärs, tacosås och riven ost. Mums jag älskar allt som har med tacos att göra! Till nachosen hade vi gräddfil och gucca, två måsten! Sen åt vi godis och kollade på Americas Next Top Model. Innan vi hoppade i säng fick jag massage. Åhh tack älskis (♥)!

Imorgon, tisdag, blir kul! Ser fam emot kvällen!:) Vid sjutiden kommer några friends över till Oskar. Ida, Lollo, Emma(som har kommit hem från Australien yeey!), Jullan (som jag inte träffat på länge, saknar!!)..så kommer Lindroth med flickvän, Julia Mentzer, Malle och Stina... hmm vilka mer? Alla är välkomna! Jag och oskar har köpt massa gott..ost, kex, italiensk skinka, tapenade, chips, dipp med mera. Efter förpärlan åker vi ner på stan. Skiva på bj! Fun fun!

Kommentarer
Postat av: Oskar

Älskar dig! <3

2010-05-12 @ 09:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0