Globen imorgon

"Shit vad du bloggar" fick jag höra från Oskar. Nu ni hihi.. nej men inlägg är väl alltid kul hoppas jag! :) Tänkte uppdatera er lite om min dag. Inget speciellt som hänt..men ändå! Eller jo! Jag hittade mitt bankomatkort. Bra Matilda! Mitt försvunna körkort dök även upp häromdagen. Så nu känns allt bra. Skulle dock kännas bättre om någon (tjuven) lämnade tillbaka min cykel. Saknar dig cykeln! Jag trivs nämligen inte med Oskars black beauty. Jag har för korta ben... går liksom inte att trampa mig fram helt problemfritt. Så min cykel får gärna hitta hem igen!

Imorgon händer en kul sak. LADY GAGA!!!!!! Missar dock Emmas födelsedagsmiddag. Men vi tar igen det på tisdag! :D

De var väl allt för idag.
kRaMar!!♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

Men Matilda du bloggar ju allt på samma dag!!! Sen är det tomt i en vecka framöver :P Sprid ut det istället :P

2010-05-07 @ 09:42:59
URL: http://jennycarolina.blogg.se/
Postat av: Tilds

När jag har tillgång till dator så har jag det ;) när jag har tid så har jag mycket tid! :D

2010-05-07 @ 10:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0