Brödrost

Idag har jag och Oskar varit på Mediamarkt och Cervera. Kollat in vad vi behöver till hösten. Om planerna går som vi vill kommer vi att flytta ihop. Inte bara flytta ihop...vi kommer flytta till Göteborg!! Galet :D tänk att den dagen skulle komma..lilla Ting flyttar hemifrån mihi. I alla fall så hittade jag en brödrost som jag tänker önska mig i födelsedagspresent. En brödrost i rostfritt stål från OBH Nordica...

Liten och söt, blir bra det! Vad kan man mer önska sig? Vad behöver man? Oskar har ju redan strykjärn, mixer, vattenkokare, kastrull, stekpanna, tallrikar, bestick, glas med mera..så det känns ju onödigt att önska sig sånt. Hmm måste tänka ut något bra..!

Nu ska jag ta bilen till jobbet. Hörs bloggisar! kRaMaR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0