Jag börjar kanske bli bra på det här..!


Min kjol är klar! Heja mig! Igår när jag åkte hem från kursen i Stockholm kände jag mig väldigt nöjd. Min kjol blev så fin så. Inte så fin att jag kommer använda den (ful modell) BIG NO! Men ändå fin sådär! :) Kjolen är dessutom för stor. Alla var tvugna att sy kjolen i samma storlek. Så det var ju inte tänkt att man skulle använda den. Bara träningssy. Nästa gång ska vi börja sy en topp, kul! Hoppas jag hinner lära mig sy klockkjol och olika typer av fickor också. Vill få ut så mycket jag kan av kursen.

Någon gång i veckan tänkte jag svänga in på Ohlssons tyger och köpa mall/mönster till en kjol. Ska börja sy hemma. Spännande hihi. Tänkte låna mormors symaskin. Så smånigom hoppas jag kunna köpa en egen. Just nu sparar jag pengar till London (13/4-16/4) och Grekland (6/6-20/6) ...inte så lätt att bara fiska fram 7000 kr till en symaskin. Men förhoppningsvis köper jag en i maj eller juni! (Önsketänkande..? Snälla snälla vill ha en!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0