Min helg

Äntligen är helgen slut. Eller äntligen och äntligen..den har varit kanon! Lite stressig dock. Började i fredgas. Jag och Jenny stressade hela dagen för Annas skull ;) ..vi ville att hon skulle få en toppenkväll! Anna, birthday girl, hade dukat upp jättefint och bjöd på god mat. Så bra så! Vid elvatiden åkte gänget ner på stan. Bj som gällde. Men en kort stund efter vi gått in och hängt av oss så blev Emil (Annas pojkvän) utslängd. Anna blev ledsen ledsen. För att göra henne glad gick jag, Maya, Jenny, Oskar och Björn med Anna ut till Emil, Niklas och Putte. Vi lämnade bj halv tolv. Ibland blir det inte som man har tänkt sig. Men så länge man har varandra! :) Det var dessutom Annas dag. Allt för henne!<3 Vi köpte med oss gott hem till Oskar. Blev hemmafest hos honom. Aldrig fel mihi.

 


Hemma hos Oskar.


Dagen efter, lördag, skulle jag med niotåget till Stockholm. Sykurs hela lååååånga dagen. Fy så seg jag var. Blev ju bara fyra timmars sömn natten till lördag. Men men jag tog mig genom dagen (heja mig!). Vid femtiden hämtade Oskar upp mig på stationen. Jag önskade pizza. Ville ha riktig fetismat. Så blev det yeyeeay. När vi ändå var ute och åkte passade vi på att hyra film. Blev Bröllopsfotografen (som var bättre än vad jag trodde!) :)

Idag har jag jobbat. Helt okej med tanke på det usla vädret. Det var ju så fint igår! Vad hände..? Har också hunnit med en sväng till gränby centrum. Finns så mycket fint!!! Förälskade mig i en vit kavaj. Men jag sa till mig själv (eller tänkte) nej nej Matilda. Jag sparar ju pengar till London. Duktig tjej!

Nu ska jag göra lite nytta innan jag träffar min älsky. Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0