Hemma hos Oskar

Imorse när Oskar skulle sjutsa hem mig kom jag på.. nycklarna..! Typiskt mig. Alltid så glömsk. Så när Oskar var på jobbet fick jag sysselsätta mig själv hemma hos honom. Pluggade till högskoleprovet med hjälp av den superbraiga boken "Allt du behöver veta inför högskoleprovet". Yeah! Efter det blev det två avsnitt Top Model (med ostbågar mums). Säsong 14 har ju dragit igång wihoo. Sen började jag städa hemma hos familjen Nielsen. Oskar skulle ju få besök av grabbarna. Just nu har dom killmiddag och planerar "vår"festen... hihi. Men i alla fall.. efter städningen fick jag tråkigt igen. Började då fota Oskars rum, mitt andra hem! :) Här får ni en visning...    



Blompinnen (hjärtat) har Oskar fått av mig.


Jag har tagit över ett av Oskars nattduksbord. Älskar tidningar(♥)!


På hyllan står ett studentkort från mig, våra bokstäver, ett kort från mig och Maya och en present(tavlan) till Oskar från Bergis, Erika och Markus (baywatchtema).


Matilda och Oskar <3 (lite dammigt på hyllan I know. Hade inte hunnit dit i städningen. Men nu är det dock rent och fint där!)


Tre fina tavlor som Oskar har målat. Tavlan på andra bilden har Oskars brori målat. Tror den ska upp på väggen..? Oskar är bara lite lat... ;)


Bilder på Oskar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0