Tisdag

Vilken fin dag! Strålande sol. Happy day! :)

Jag och Oskar tog en sväng med bilen till Ikea. Blev köttbullar med mos, yummie! Tycker 16 kr för åtta köttbullar är sjukt bra. Dessutom får man dricka hur mycket läsk man vill/orkar för 8 kr. Toppen! Kommer nog besöka Ikea mycket oftare nu. Mitt och Oskars nya place. Heja Ikea!

Vår lunch kombinerade vi med plugg. Båda ska ju skriva högskoleprovet den 10 april. Så jag har nog ökat mitt ordförråd idag! med tex filantrop! Det ni! Inte många som vet vad det betyder.. eller?

Efter lunchen plockade vi upp mormor. Shopping på Willys. Lurade på Oskar kinderägg och hubbabubba mihi. Kommer jag mumsa på ikväll!

Nu ska jag ut i det fina vädret och springa. Min shuffle har ny musik yey! Sen ikväll blir det hockey. Får sällis av Idisen. Great!

Lunch på Ikea.

Bild från igår. Jenny och Sofia.

Bild från igår. Jag och Jenny på Cupido.

Bild från i lördags. Jag, mamma, Oskar och lilla Bella lunchade på italiensk resturang.

Kommentarer
Postat av: A

Jag och emil var också på ikea idag, fast resturangen hade stängt så för oss blev det korvar ;)

2010-03-16 @ 23:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0