Mina tre favoriter

På lördag är det melodifestivalen. F I N A L ! Jag brukar alltid ha en favorit..men i år vet jag inte..? Eric Saades låt Manboy tycker jag är helt okej. Bra sådär. Tre plus? Scenografin höjer bidraget till fyra plus. Och Saades utstrålning gör att låten får en femma! Nya Måns Zelmerlöw?;)

Timoteijs låt Kom är nog den melodifestivallåt jag lyssnat mest på. Kan typ inte sluta nynna på den heller. Så bara därför får låten fem plus av mig! Kom, kom, kom...


Anna Bergendahls låt This is my life har också spelats många gånger. Men jag tycker inte att det är en vinnarlåt. Eller känns inte som en låt jag vill skicka till Eurovision...


Men vem vet.. jag kanske får en ny favorit på lördag? (Julia, jag hoppas tvn kommer vara på lite sådär i bakgrunden!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0