Trött lördag

Bakislördag. Sov till tolv. Blev väckt av Oskar som kom hem från träningen. Låg sen kvar i sängen och snoozade medan han gjorde lunch. Nachos <3 sen kollade vi tre avsnitt Sex and the city. Skön dag!

Nu är jag hemma. Fortfarande trött... Kanske borde hoppa i säng? Om jag ska orka jobba natt. Ser inte fram emot det. Men men. Jag ska tänka L O N D O N !

Gårdagen blev lyckad! Heldag med Lollo. Lunch, affärer och solning. Sen var det tänkt att jag skulle ta det lugnt. Myskväll. Men eftersom jag för en gångs skull var ledig på en helg så tänkte jag om. Party! Blev en lyckad kväll. Vet dock inte om Lollo kan säga samma sak... blev lite för mycket för henne. Tur att Oskar var på plats. Tillsammans fick vi hem henne. Lussan då... Idag mår hon i alla fall bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0