Måndag

Heeej heej hej! Nyss hemkommen från kursen i Stockholm. Så skönt så. Bara få ligga i Oskars famn och vila ut. Har haft en dag med fart och fläkt. Började imorse då jag, Jenny och Sofia letade hemlisar till Anna (som vi ska fira på fredag), sen lunch på Cupido (gottigott), hann hem innan tåget till Stockholm, pluggade till högskoleprovet, godisletande i Stockholm (tog lång tid innan jag hittade en affär med geisha i lösvikt), tunnelbana till Odenplan (hade köpt en Ramlösa som inte gick att öppna, sämst! Fy för Hemköp.. fjärde personen lyckades skruva upp korken. Jag blev överlycklig..:P ), sykurs i några timmar, sen springa till tunnelbanan, springa till tåget.. sen hemma! Yeah!

Nu ska jag och boyfriend kolla på Svenska Hollywoodfruar. Love love love Maria Montazami. Så mycket bättre än Päivi och Lena. Visst?! Höris imorgon bloggi. KrAm och GoDnAtt!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja Maria är bäst <3

2010-03-16 @ 10:44:29
URL: http://jennycarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0