Pendla?


Jag hade ju tänkt börja plugga på riktigt till hösten. Känner mig redo efter ett års vila. Som det ser ut nu blir det textilhögskolan i Borås. Jag tror att programmen där skulle passa mig. Måste bara bestämma mig för vilket.. men blir nog bra hur som helst. Det här skulle ju i så fall innebära att jag lämnar Uppsala. Lite sorgligt sådär.. Jag kommer sakna mina nära och kära. Jobbigt... Men men! Förhoppningsvis börjar Oskar en utbildning i Göteborg. Det vill jag verkligen. Vi har pratat om att köpa en lägenhet i centrala Göteborg. Jag skulle i så fall få pendla mellan Göteborg och Borås. Vi har kollat upp vad det skulle kosta osv. Frågan är om jag kommer orka? Men jag tror det! Finns ju så många fördelar med att att bo i Göteborg. Skulle nog bli toppen! Men det är ju lång tid kvar. Allt kan hända... :)

Kommentarer
Postat av: ågren

MEN VA FAAN!? NI KAN JU INTE BARA DRA! :(

2010-04-02 @ 13:48:14
Postat av: Tilds

Flytta med ;)

2010-04-04 @ 22:28:33
URL: http://tingalingan.blogg.se/
Postat av: julia

Det går bra att pendla, man tänker knappt på det. Det enda som är jobbigt för mig är att tågen inte går när jag vill (t ex på natten). Jag har pendlat i snart ett år och det går hur bra som helst för mig. Allt går om man vill :)

2010-04-09 @ 13:11:33
URL: http://derblom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0