Blommigt

Idag släpptes The Garden Collection på H&M runt om i Sverige. Jag och mamma var på plats klockan nio imorse. Köade i en timme, galet?! Egentligen var det inte min idé utan mammas. Mamma har förälskat sig i kollektionen. Men eftersom jag inte hade så mycket annat för mig så hängde jag på. När dörrarna öppnades rusade alla in. Krig! Det gick så snabbt.. efter en minut var allt slut. I alla fall storlek 34/36. Fick tag i några godbitar. Men mamma var inte nöjd.. så jag ställde upp och tog bussen till gränby. Det var nästan lika slut där. Hittade dock den vita klänningen i storlek 34 till mig. Jippie! Tack Mamma :) ..och tack pappa (fick den färgglada tunikan av honom)!


Klänningen nedan blev inte min. Fick inte tag i den. Men förhoppningsvis blir den min imorgon? Jag och Oskar ska på roadtrip.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Den sista klänningen fick jag tag på idag!! Galet snygg. Hoppas att du fick tag på en

2010-03-30 @ 19:34:42
Postat av: Tilds

Va kul! Ja, jag fick den också :) tvingade med min boy på roadtrip till enköping :P och där fanns den!

2010-03-30 @ 22:27:45
URL: http://tingalingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0