2/3

Happy tisdag! Jag och Oskar.. Mm vi är ett par riktiga "sovisar". Så skönt ju! Kanske också beror på att vi är uppe så sent? Jag är en riktig nattmänniska. Skulle dock vilja vara en pigg morgonmänniska. Igår satt jag uppe och pysslade till ett. Sen blev det några avsnitt Sex and the city.

Nu ska vi äta. Hungrig JA! Sen kolla Bachelor. Final! Står mellan Tenley och Vienna. Jag hejar på Tenley! Sen ikväll ska vi på bandy. Blir pregame på flustret innan också. Pyttipanna och öl (cola för mig dock). Kul att vi blir ett gäng. Jag, Oskar, Ida, Erik, Winberg (?) ..och så pappa och Johnny! :D

Om jag inte bloggar ikväll så hörs vi imorgon på eftermiddagen. På dagen ska jag ut på äventyr med mina fina vänner. Ha en bra dag! KrAm! /M

Bokade biljetter igår. På torsdag blir det Alice in wonderland. Älskar bio! <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag ska se i morgon =D Vi får disskutera sen...

2010-03-02 @ 23:33:11
URL: http://fantastiskafyra.blogg.se/
Postat av: M

Hoppas den var bra? Idag smäller det för mig :)

2010-03-04 @ 12:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0