Ljus till sommaren

Efter frisörbesöket vandrade jag hemåt utan nyckel. Fy så glömsk jag är :o ..fick sitta ute och vänta på att någon i familjen skulle komma hem. Efter en lång väntan kom Oskar och hämtade upp mig. Tur att jag har honom! I väntan tog jag några bilder (himla blåsväder) som jag skickade till Oskar. Ville ju visa hur håret blev. Ljust wohoo! Lite för gult dock... men jag och frisören har en plan! Hon gjorde det gult eftersom jag ska till Grekland. I Grekland kommer håret blekas. Kommer alltså bli perfekt! Om hon inte hade gjort det så gult hade håret blivit vitt i grekland.. inte den blonda färgen jag är ute efter. Jag vill vara lite guldig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0