Sommartider

Midsommar firades med Ida, Lollo, Emma och Oskar(lite då och då skulle man kunna säga). Jag, girlsen, Oskar och hans kompisar picknickade vid en midsommarstång någonstans utanför Öregrund. Jag och O hade gjort laxsmörgåsar.. kladdigt japp, men gott oh ja! Jordgubbarna var också med :) ..Lollo körde dock på något konstigt grönt(se bild)? Vet inte vad det kallas :S Små grodorna små grodorna dansade jag, Ida, Emma, Oskar, Adam och Victor. Hade en söt liten tvååring brevid mig som inte ville släppa taget, gull! :)

Efter midsommarstången hamnade vi hos Adam B en snabbis. Adam N kom sen och hämtade oss. Skönt med skjuts till Idas stuga. Hos Ida festade vi tjejer. Grillade osv. Sen kom Kajsa och körde in oss till Öregrund. Där mötte vi upp Oskar med boysen. och efter en timme åkte vi till adams stuga. Där somnade jag och Oskar i soffan medan ungdomarna röjde ;) och vilket liv dom förde :o så vid fyra vandrade jag och O hem till Idas stuga där vi skulle sova. Girlsen dök upp tolv på dagen. Då fick vi höra allt skvaller. Ojvoj haha. Sen blev det kebab, pizza och bad innan hemgång. Blandade bilder...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0