Update

Åhh vilken underbar dag! Härligt :D Imorse var jag på stan och hittade två bikinis (äntligen!) på Stadium. Jag bojkottar h&m och New Yorker..vem vill visa halva rumpan? Inte jag i alla fall :o hurra för Stadium och deras rejäla bikinis! Efter bikinijakten följde jag med Oskar och hans mamma till kusinerna. Lunch och fika ute i det fina vädret, lovely! Blev en trip till en golfbana, Bro Hof Slott GK, också. En golfbana med stora rolexklockor i guld ute vid hålen. Enligt Oskar måste man betala 350 000 kr för att vara medlem i golfklubben :S vilken vettig människa lägger så mycket pengar på golf när det finns så många lyxväskor att köpa? ;)
Det går bra med min lista. Snart har jag inskaffat allt...

♥ Jeansshorts
Vita shorts från h&m
Top från h&m
Magväska
Bikini
Böcker
♥ Tidning
♥ Hårspray
Hårsnoddar och hårnålar
♥ Sminkspegel
♥ Ryggsäck som rymmer 60 liter

Grekland snart lalalalaaaa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0