Lucky!

Igår samlades jag, Maya, Ester och Oskar hemma hos Julia (Esters kusinvitamin) för att göra oss i ordning. Simones skiva hade temat "Så här kommer du aldrig se mig igen" samma som Idas skiva :P ..jag, Oskar och girlsen gick i alla fall all in! Maya kom på idén att vi skulle vara små puppies.. 101 dalmatinerna alltså! Oskar blev Cruella de ville mihi. Succé! Vi fick applåder när vi entrade bj woohoo! Det ni ;) men jag förstår fortfarande inte varför alla (inte alla då ..men många!) var så tråkiga? Inte ens klasserna gick in för temat..? Men alla gillar väl inte att spöka ut sig så som vi gjorde hiih. Eller spöka ut sig.. Vi var ju rätt söta ;) Mer bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0