Last night

Ojvoj vilken kväll igår. Efter middagen var det ju tänkt att vi skulle dra till bj, men tjejerna splittrades. Jag, Jenny, Pipen, Maya och Oskar hamnade på Terassen där Manuela och Ester befann sig. Kärt återseende med Manuela. Tårarna rann och rann. Oskar sa att jag och Manuela såg ut som ett kärlekspar haha. Maya och Ester skrattade. Ida och Jenny ångrade sista drinken dom hade gett mig.. så det kan bli :P Vid två var vi utanför bj, men då ville ingen av oss gå in. Varför betala 120 kr för en timme? Onödigt tyckte vi.. så vi drog till My Gyros <3 där skämde jag ut mig en aning.. Oskar, Jenny, Ida och personalen hade väldigt kul åt mig. Räcker det om jag säger att jag stod på stolen och dansade till grekisk musik som personalen spelade för min skull :D haha kul nu i efterhand.. Oskar har berättat massa tokiga saker om gårdagen. Jag var knäpp! Lollo (som åkte till bj på en gång) är lite besviken att hon missade mina tokerier. Hon hoppas på samma fylla imorgon..but I don't think so! Skärpning Matilda!

Jag vill bara säga att jag har världens bästa pojkvän! Min O <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0