20 år


Imorgon vankas det en liten födelsedagsmiddag. Jag har ju gått och fyllt 20 år. Fredagen den 11 juni väcktes jag av tjejernas ljuva stämmor sådär lagom tidigt på morgonen ;) ..fick en fin frukost! :) och mamma hade skickat med en liten present som Anna hade tagit hand om. Två najsiga tunikor i en färgglad necessär. Familjen hade ju firat mig innan jag åkte till Grekland.. så det kom som en härlig suprise. Tjejerna kommer dock att fira mig igen mihi. Som sagt blir det middag och ståhej imorgon. Men det är inte bara jag som ska firas.. Louise har också fyllt 20 år. Så vi har slagit oss samman :D ..ska faktiskt möta upp henne snart. Vi ska handla gott inför morgondagen. Så vi hörs senare mina fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0