Sommarmys

Hej håå people! Idag har jag jobbat mitt sista långa pass på Max. Nu väntar tre korta. Sen har jag gjort mitt på Max i Uppsala. Vet dock inte vad som händer i Göteborg. Har redan fått ett samtal från Max ullevi.. hmm kan det vara något? Eftersom jag ska leva som en fattig student kan det ju vara bra med lite extraknäck. Så jag kan shoppa miih. Men får se. I nuläget är saker och ting lite oklara. Vad kommer hända?

Vilken fin sommar vi har! När jag och tjejerna kom hem från Grekland började pangvädret ;) Idag har iofs inte vädret varit så bra..men annars! Vad jag vet så kommer det bli sol imorgon. Good eftersom jag och Oskar pratar om att gå ut och äta. Sommarmys

Nu ska jag och O kolla Shutter Island (andra gången) innan vi sussar. Jag ska göra mig några mackor (åhh gott) också.

KRAMAR! ♥

Kommentarer
Postat av: ida(pipen)

FOTBOLL IKVÄLL :D

2010-07-07 @ 12:49:36
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jobbet går bara bra tack :D åh hur var shutter island när man såg den igen? :D förstod man då? :P

2010-07-07 @ 17:59:47
URL: http://jennycarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0