Hot hot hot

Hej solstrålar! Någon mer än jag som smälter i den här värmen? Nästan för varmt! Hmm jag behöver air condition i Oskars rum. Vill verkligen haaaaaaa!!!! Jag studsade ur sängen till duschen imorse.. svalkade mig med kallvatten :P ojvoj asså... Idag har jag varit hemma hos kussarna och badat. Ingen sol dock.. jag höll mig i skuggan. Satte fingrarna i en ny bok. Börjat läsa böckerna om Sookie Stackhouse. :)

Imorgon åker jag, mamma, mormor, moster, kusin och pojkvän till Länna. Mystime med släkten. Like it! Hoppas Pipen dyker upp också :D gärna med lilla Olivia (Idas lillasyster på snart två år)?

Nu.. NEW MOON! Efter att ha sett Eclipse vill jag se mer av Bella och Edward. och det var ju rätt så längesen(ett år sen?) jag såg New Moon.. så ska bli kul!

LOVE

Shine like Marilyn Monroe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0