Pilutta dig

Känner mig trött och hängig efter gårdagens utgång. Hur vi dansade, ojvoj... Gjorde vi något annat än att hänga på dansgolvet? nja inte vad jag minns. Jag och Jenny shakade ass hela natten lång. Like it! På lördag kör vi igen. Ska dansa dansa dansa! Då blir det förpartaj hemma hos Louisen med girls. Men först ska jag utstå två långa jobbdagar på MAX. Känner mig inte så pepp. Jag vill jobba med något jag tycker är kul och brinner för. Och nej inte brinner jag för hamburgare. Men min tid kommer! :)

Jag och O har precis insett att vi inte kan koka korv. Alla korvar sprack. Måste googla på hur man kokar korv till nästa gång... Men spruckna korvarna smakade bra ändå. Nu ska vi (eller i alla fall jag!) proppa i oss godis. Får äta godis två gånger i veckan. Mitt "nya" liv har börjat... istället för att äta godis varje dag får jag nu äta två gånger i veckan. Jag ska klara det! Ska dra ner på läsk också. Heja Tingeling!
Nu börjar Madicken på tv. Hörs bloggi. kRaMar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0