Update

JAG KAN KÖRA BIL! Jag är så glaaaaaad. Men lite läskigt dock. Ingen pappa brevid som säger hur jag ska köra. Ska faktiskt ut och köra en sväng med bilen idag I think. Skjutsa mami, mormor, moster och kusin. Rosel (moster) och Amanda (kusin) är nämligen på besök igen. De har nästan flyttat till Uppsala. Igår kom Jossan (kusin) hem från Linköping också. Kul att träffa släkten och tjattra.

Jobbade natten till idag. Det gick bra bra. Börjar dock redan bli trött på Max. Men jag behöver ju pengarna! Lönen kom igår. Men jag hittade några fel. Samma sak med förra lönen. Jag blir suris.

Jag har precis bokad två biljetter till Snabba Cash. Jag och Amanda ska kolla imorgon. Kolla på Joel Kinnaman hihi. Blev lite småkär i honom när jag såg Johan Falk filmerna.

Joel Kinnaman som Frank Wagner.

Kommentarer
Postat av: ida(pipen)

GRATTIS TILL KÖRKORTET TILDIS!!!! =D Ska försöka ringa dig någon gång nästa vecka! :)



puss!

2010-01-17 @ 00:48:45
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/
Postat av: Anonym

hothothotHOT joel kinnaman. jag dör.

2010-01-21 @ 14:37:53
URL: http://miself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0