Två månader


Heey bloggi!
Ska snart börja plugga.. men usch vill inte. But I have to.. Jag har tentaskrivning på lördag. Inget jag ser fram emot. Jobbar dessutom natten till lördag. Illa illa. Jag kommer inte få sova något :/ ..lite orolig över min tankeverksamhet. Men men.. förhoppningsvis går det bra!

Jag börjar bli trött på att jobba natt (och helg). Jag missar alla festligheter. Dumt.. Jag är ju en patyyygirl (eller jag var) som gillar fara och flänga. Lördagen den 6e är jag dock ledig. Då ska jag fira Ellis som bjuder på 20 års fest. Det blir kul. Kommer ha mina nära och kära Anna, Maya och Oskar på plats också. Perfa!

Jag kommer jobba februari och mars ut (tror jag). Två månader.. Bara två månader kvar. Sen ger jag upp. April april, can't wait! Då mina vänner, då är jag tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0