Maya hemma


Idag sov jag till halv fyra. Länge kanske ni tänker..men nej jag jobbade till halv sex. Somnade vid sjutiden. Blir så när man jobbar natt. Dagarna blir förstörda. Men men. Idag har jag pratat med Mayii wiiehoo. Skönt att få höra hennes röst! Och på tisdag ska vi ses. Då får jag krama om henne :)..och prata om allt som hänt nov-jan.

Hunnit med en sväng till ica maxi idag också. Jag och mamma handlade lite mat inför veckan. Blev ett pass på friskis och svettis också. Heja heja. Nu ska jag äta middag mumssi. Mm jag är riktigt hungrig. Sen åker jag till Oskar. Vi ska kolla film. Tror det blir I taket lyser stjärnorna. Söndagsmys.

Ha en fin kväll! kRaMiS ♥

Kommentarer
Postat av: Mayen

Jaaag var så glad över att höra din röst Matilda! Och så fick man även höra din mamma lite i bakrunden också, helmys! Anna sa att vi kanske skulle ses på onsdag istället? Vi måste titta upp danserna också, yey yey detta blir ett fint år PUSS

2010-02-01 @ 08:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0