Love milkshake

Jag är nästan proffs på att göra hamburgare. Just so you know! Nej men jag har faktiskt lärt mig hur man gör burgarna på max. Idag har jag gjort mig en friscoliknande burgare på hemmaplan. Pappa hade köpt hem friscobröd och dressing. Jag är dock inget fan av bacon i hamburgare. Original är favoriten. Men det finns ju många man inte har provat. Delifresh kyckling har jag hört ska vara god! Plus att den är nyttig (?) ..men nyttigast måste väl ändå vara salladsmålen. Jag och Oskar provade på chrispy chicken igår. Sallad, grillad kyckling, bulgur, riven ost, krutonger och dressing (ceasar). Yes den var god! Men skulle också vilja prova fajitasallad. Sallad, fajita, smält ost, chilisås, gräddfil och nachos. Visst låter de gott!

Men vet ni vad jag blir mest sugen på? Det bästa på max! ..MILKSHAKE! Sen två månader tillbaka är jag beroende av milkshake. M U M S !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0