Hello



Jag älskar mackor.
Mackor mackor mackor. Häromdagen åt jag inget annat än mackor. Pappa har till och med börjat kolla mig. Så jag inte hoppar över middagen för mackor. Men jag gillar det så mycket ju! Mummms.

Friskis och Svettis kort inskaffat! Jag har hunnit med två träningspass. Skönt att få röra på sig. Vet dock inte hur det blir med dansen den här terminen. Jobbar olika tider... har ju även sykursen och engelskakursen. Svårt att klämma in en danskurs...

Igår blev det Hockey. Heja Oskar! Fick med mig Jenny som sällskap. Vi mös med en filt och tryckte i oss choklad. Ganska mysigt ändå :D visst jennybenn?!

Idag ringde Anna och berättade om ekonomiprogrammet. "Alla är så jobbiga. Jag saknar mina gamla vänner!!" ..ingen succé verkade det som. Men jag hejar på dig gumman. You can do it!

Jag vill se Paradise Hotel. Jobbigt att vänta på nya avsnitten. Vill se NU! Himla bra att Catja åkte ut förresten. Jag har velat ha ut henne länge.

Snart kommer Maya hem iiih. Om tio dagar eller något? Jag saknar min pingla!

Säger hej för idag. Tänkte göra i ordning varm choklad med grädde och kolla One Tree Hill innan jag hoppar i säng. GoDnAtt och KrAm på er! ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja det var jättemysigt! Följer gärna med igen. Hoppas dom vinner nästa gång så vi får mötas av en GLAD Oskar ;D

2010-01-22 @ 16:17:07
URL: http://jennycarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0