Pulka

Igår var det tänkt att jag, Jenny, Anna och Sanna skulle ha en mysig dag i pulkabacken.. Men så blev det inte riktigt. Det började bra. Jag, Jenny och Anna promenerade och promenerade. Vi skulle hitta Sanna som stod i en pulkabacke någonstans... Efter en stunds letande hittade vi rätt. En lång lång pulkabacke. Hur jobbigt som helst att gå upp. Vi såg dock det positiva.. bra träning!

Efter några åk fick Anna ont i magen. Kom så plötsligt. Hon kunde inte röra sig. Låg på marken hopkurad och sa att vi skulle ringa ambulans. Jag, Sanna och Jenny försökte förklara för ambulansen vart vi var. Inte det lättaste. Vi var mitt ute i ingenstans. Vi hade ingen aning. Jag pratade med "sjukhuset" samtidigt som jag pratade med Sanna som pratade i telefon med Jenny som var borta och letade efter en väg. Sen tog vi Anna på pulkan och drog henne till vägen. Hon kunde inte gå. Till slut kom ambulansen och Anna fick åka till sjukhuset. Jag följde med i ambulansen medan Jenny åkte bil. Stackars lilla Anna gumsan. ♥

Några bilder som togs innan Anna fick ont i magen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0