Bra helg



JAG ÄGER EN MULBERRY BAYSWATER!!!!!
Den är verkligen min. Klämmer på den hela tiden. Love love love. (bild på väskan kommer!)

Nu kommer en update från helgen...

Fredag: I fredags var jag som sagt på hockey. Min pojke var duktig. Han är exemplarisk! Stod så i UNT...
"Stor poängräddare i Uppsala Hockey var för dagen den exemplariske Oskar Nielsen som gjorde 3-3 när klockan stod på 59.22."

Lördag: Happy day! Åkte till Stockholm och köpte mig en bayswater. Hittade även en kavaj/jacka med nitar. Den ska jag köpa idag mihi.

På kvällen blev det utgång (otippat ja). Först joinade jag Oskar och hans kompisar hemma hos Winberg. När Sanna dök upp tog vi taxi till stan. Blev Saluhallen. Wii wie. Kul kväll som avslutades med mat på max.

Igår var jag hemma hos Oskar hela dagen. Bara sov och sov. Men vid sextiden hämtade mamma och pappa upp oss. Blev restaurang och bio. Super! Vi såg Sherlock Holmes. Bra film! Rekommenderas verkligen! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så det är detta du gör istället för att göra klart skolarbetet... Man syns på nätet.. ;)

2010-01-11 @ 16:11:57
Postat av: Louise

Sherlock Holmes var ju faktiskt inte så värst bra..

2010-01-11 @ 16:29:34
Postat av: Tilds

Hihi men nu är ju arbetet klart ;)



Jasså, tycker du inte louiie...

2010-01-11 @ 19:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0