Bloggiblogg

Vet ni! Jag är inne på mitt fjärde bloggår. Började blogga december 2006. Och visst har jag varit ganska aktiv? Har väl haft några uppehåll.. men inte längre än en månad. Den här bloggen har dock bara funnits sen mars 2009. Innan bloggade jag på tildiie.blogg.se ..när jag var in på den för några dagar sen såg jag att folk fortfarande läser. Kul! :) brukar själv kolla mina gamla inlägg. Man kan få sig ett riktigt gott skratt haha. Det är väl också största anledning till att jag bloggar. Som en dagbok. I like it!

Ett annat plus med bloggen är att Oskar "hittade" mig. Han började läsa min blogg och fastnade. När vi träffades på studentskivorna 2008 kom han fram till mig och började prata om min blogg. Första gången vi pratade faktiskt. Jag tyckte han var läskig. Kunde allt om mig. Borde ta den historien någon gång också. Hur jag och Oskar började ses.

I alla fall.. Heja bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0