Be glad


Nu har jag sovit två timmar, ätit thaimat och stoppat i mig några godisbitar. Ready for work! Två timmar kvar dock. Funderar på att ta bilen till stan. Men jag tycker det är så jobbigt att parkera. Jag kan inte... men övning ger färdighet. Så kanske borde ta bilen ändå! Yesyes.

Lollo, Julia, Oskar med flera ska ut ikväll. Alltid lika tråkigt. Jag kan aldrig följa med. Men vet ni vad! Maya vill börja jobba på Max. Jag har pratat med chefen om det också. Wiie i så fall får jag sällis. Även om man inte kan prata så mycket så skulle det både vara kul och skönt att ha Maya i närheten. Min May <3 som btw kommer hem imorgon!!! Happy day!

Idag har jag haft en heldag med Oskar. Vaknade vid elva. Låg kvar och gosigosade någon timme. Sen tog vi bussen till stan. Hade några ärenden att uträtta. Blev också ett resturangbesök. Mysig dag. Men fyyy så kallt. Jag dör. Vill ha värme! Nu med detsamma tack! Är dessutom trött på tjocka vinterkläder.

Tack för idag. Slut för idag. Hörs imorgon bloggi!:)

Kommentarer
Postat av: May

Maaatilda :)! Jag försökte ringa dig nyss men inget svar, är hemma nu i alla fall och jag är sa glad att ja snart ska få se er alla. Ska åka iväg till syrran nu men jag kan ringa igen när jag kommer hem. PUSS

2010-01-31 @ 13:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0