N.S

Häromdagen såg jag och Oskar Message in a Bottle. Fin historia med Kevin Costner i huvudrollen. Varit förtjust i honom sen jag såg The bodyguard och The Guardian. Önskar dock att jag hade läst boken innan. Enligt Mayen ska den vara bra (det tvivlar jag inte heller på efter att ha sett filmen). Man kanske skulle läsa någon annan bok av Nicholas Sparks? Jag gillade ju filmerna The Notebook och A Walk to Remember. Han kan det där med att skriva fina kärlekshistorier (snyftarhistorier).





I vår har Dear John (kärlekshistoria av Nicholas Sparks) biopremiär i Sverige.


Mer Nicholas Sparks! The Last Song heter den här filmen...
(vet dock inte när den kommer på bio)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0