23e februari


Trött på vintern. Vill inte vara sjuk...

Hej Tisdag!
Jag har haft en skön morgon/dag i sängen. Behövligt eftersom jag är sjuk. Förkyld. Men jag ska inte klaga. Oskar stackarn har det värre. Hoppas han blir bättre snart! Jag vill se dig skratta och le! :) Dessutom vill jag kunna pussa dig på mun. Och bli pussad tillbaka. Älsky <3

Mm jag är nog en "pojkväns" tjej. Maya sa det igår.. att Oskar dyker upp i min blogg hela tiden. Haha ja han gör väl det. Måste betyda att jag gillar honom lite mycket ;) ..går ju nästan inte att vara utan honom. Vill inte vara utan honom. Bäst bäst bäst.


Nu ska jag iväg på bandy.
Dumt eftersom jag är så förkyld. Men jag vill verkligen. Pyttipanna på flurran med m och p. Kan ju nästan inte bli bättre? hmm.. jo om Ida Ågren hade varit med! (nästa gång!)

Pusshej!
/M

Kommentarer
Postat av: Mayen

Oj man får vara försiktig med vad man säger eftersom det hammnar här på bloggen! Hihi men det är mys att se dig kär tingan! :) Puss

2010-02-23 @ 17:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0