hmm...

Just nu skriver jag ihop ett nytt cv. Men jag vill inte beskriva mig själv som glad och positiv. Känns så vanligt. Skriver inte alla det? Men Oskar säger att jag ÄR glad. Jag vill komma på ett nytt ord. Ett nytt magiskt ord. Jag ska fråga Lotta, Oskars mamma, nästa gång jag träffar henne. Hon jobbar på Brothers & Sisters. Om det nu finns ett magiskt ord så lär hon veta det!

Jag tycker det är svårt att skriva cv:n. Jag tycker det är svårt att skriva bra saker om mig själv. Som Oskar sa "känns som man sitter och skryter" ..mm faktiskt sant. Så jag frågade Oskar vad han skulle säga ..om han fick beskriva mig med tre ord. Omtänksam, impulsiv och hängiven. Men jag vet inte.. Känns fortfarande bättre att skriva glad och positiv ;) aja nog om detta. Hörs later bloggi.

Kommentarer
Postat av: Julia

Tänk efter vad du är bra på, vad du har för egenskaper när du jobbar på BK t ex? Stresstålig? Van att jobba långa pass? Slita hårt? Social?



Sen handlar det ju inte om att sitta och skryta, utan att tänka efter vad du faktiskt är för person och varför de skulle dra nytta av att anställa just dig.



Hahah här kommer jag från ingenstans, men du är ju en sån fin person så jag ville bara säga att det inte ska vara så svårt för dig att få ihop ett bra cv :) Tänk efter bara vilka bra egenskaper du har and there you have it! :)



Vi måste ses snart förresten. Jag jobbar ingenting i princip så det är bara att höra av dig när du är ledig och lust att ses! :) Pussen!

2010-02-22 @ 16:38:20
URL: http://derblom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0