Tisdag

Här bloggas det inte mycket. Men heey! ..skyll på Oskar. Jag har bott hos honom sen i lördags. Nu är jag dock hemma en snabbis. Mamma och pappa gillar inte när jag är borta så här många dagar. De vill ha mig hemma. Men Oskar snor mig från m och p hela tiden mihi.

Vet ni! Igår började sykursen i Stockholm :D mer om det sen. Nu ska jag väcka mamma som har tagit en powernap. Det blir träning för oss. Yoga. Jag behöver verkligen röra på mig efter helgens gottande. Juste tänkte lägga upp bilder från helgen också. Hoppas jag får tid imorgon :) Pusssshej!




Jag och min dunderunderbara supervän. I Love you. <3

Kommentarer
Postat av: A

ja och vacke rvar hon ju.. TA BOOORT!!!!!!!!!!!!!! NUUU!

2010-02-09 @ 21:12:02
Postat av: Oskar

Jag tycker om att sno dig! <3

2010-02-10 @ 00:29:10
Postat av: Sofia

haha ni är ju för söta

2010-02-14 @ 19:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0