I'm moving on

Heej på er. Nu är jag tillbaka efter några dagar. Jag har inte känt för att blogga. Jag har inte varit på så bra humör. Många jobbiga saker. Har inte känt för att ta upp allt här. Men hoppas saker och ting blir bättre snart! Senaste månaderna har varit deppiga. Mörk period som jag säger. Vill ha slut på det. Men en ljus tid kanske kommer i och med att våren snart är här? Bara några månader kvar. Sol och värme tack.

Ikväll/Inatt ska jag jobba. Känns helt okej. Jag är ju ledig imorgon :D då ska Ellis firas. Hon blev ju 20 år häromdagen. Yeye party party. Blir helfestligt!

KrAm! /M

Kommentarer
Postat av: ida(pipen)

Tilda! :)

Du vet att det bästa sättet at komma över en mörk period är att åka till Sollefteå! ;D

Jag tänker på dig! :D

2010-02-06 @ 16:47:13
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/
Postat av: Mayen

Heej Tilda! Det är bättre nu i alla fall va? Du var så snygg i fredags gillade ditt halsband big time! Gick du på dansen igår? Jag skulle göra det men så åkte jag fel, det var tydligen i tunnabackar:(

2010-02-08 @ 13:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0