Godnatt bloggi

Idag har jag lunchat med Sofia. Våra munnar gick i ett. Vi hade mycket att prata om. Det var för längesen vi sågs. En annan tjej jag inte träffat på länge är Julia. Sprang på henne idag. Vi bestämde en träff nästa vecka. Perfa! Louisen kommer ju hem nästa vecka också. SAKNAR DIG!!!! ..och vill träffa dig på en gång! Dessutom har jag bokat en heldag (på onsdag nästa vecka) med Maya och Jenny. Det blir pulka eller skridskor. Mysigt.

Blev inget jobb ikväll/inatt. Skönt eftersom jag ska upp tidigt imorgon. Sykurs i Stockholm hela dagen. Blir nog kul. Ser fram emot det!
Bäst att jag hoppar i säng. Oskar har redan somnat. Ligger bredvid mig i soffan och snarkar. Vet inte om jag ska väcka honom? ..eller låta honom sova? Vill iofs ha honom bredvid mig i sängen. Aja. KrAm på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0