Älsklingen


Från Unt.

JAG SKA DÖDA ROMBOSPELAREN!!!
Nej men så har jag alltid sagt till Oskar "Om någon gör dig illa tänker jag slå honom" Men jag slåss? Tänk om jag varit på plats. Hade kanske kastat mig över killen? Jag tror faktiskt det. Hade blivit så himla sur. Eller... Nej jag skulle nog ha blivit helt handelsförlamad och om jag hade sett Oskar ligga där på planen, blod överallt. Jag hade fått panik.

Stackars Oskar. Tandraden intryckt. Han berättade att han hade känt tänderna långt inne i munnen. Men det värsta var hålet. Det var ett hål rakt igenom. Under underläppen. Han har fått sy. 25 stygn. Det ser så hemskt ut. Fy för killen som gjorde sån ful grej på Oskar. 

Min Oskar <3

Kommentarer
Postat av: Louise

Oj! Jävlar du. Hälsa han att han ska krya på sig!

2010-02-22 @ 12:49:32
Postat av: Ågren

Nej nu jäävlar! jag håller o du slår tildis!

2010-02-23 @ 00:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0