Mer sommarläsning

Jag har börjat läsa böckerna om Sookie Stackhouse. Ser fram emot Living dead in Dallas, andra boken. Är lite nyfiken på True Blood (tv-serien som är baserad på Sookie-böckerna) också. Enligt mamma ska serien vara bra. Men jag vill nog läsa ut andra boken först. Bättre att läsa innan man kollar?!

 

Andra boken om babbeldrottningen Lizzie Nichols är inte lika bra som första. Första boken är iofs inte heller så jätte bra. Men ibland är det skönt med lättlästa böcker! så jag kommer säkert att läsa tredje boken också, vet dock inte när den kommer?

 

I guccikrigen får man en inblick i en av världens största modehus. Jenny Gucci, en före detta "Guccifru" avslöjar hur det var att leva i familjen Gucci. Jisses vilka intriger :o att det är möjligt? fy vilken familj.. Efter att ha läst boken blir jag inte ett dugg sugen på att shoppa Gucci. Tur att jag från början ändå inte var så förtjust i märket ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0