Spanien del 3

En av Oskars dagar åkte vi till Fuengirola. Vankades marknad. Jag och mamma shoppade många fina armband. Jobbigt nu när jag flyttar.. jag och mamma kommer ju inte kunna låna av varandra..:( Efter marknadsbesöket åkte vi vidare till Puerto Banus. Vi promenerade längs hamnen och spanade på alla lyxiga båtar. Många fina butiker fanns det också vid hamnen.. Louis Vuitton, Gucci, Dior, Versace osv. Fönstershoppa kan man ju alltid... (:

Dagen efter blev det Malaga. Vi spenderade några timmar i Larios, ett stort shoppingcentrum. Sen ville Oskar vara kulturell och se katedralen. Så vi tog en milkshake(♥) och beskådade Luis Ortiz skapelse. Senare på kvällen gick jag och Oskar runt i Torremolinos. Hand i hand som alltid!<3 Vi satte oss på en resturang längs stranden och åt god paella, ett måste i Spanien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0