Update

Jag är så glad!! Hade en fin dag igår. Först fikatime med Lollo och Julia, sen träff med Emma! Hittade ett par snygging skor också :D och yes dom blev mina! På kvällen köpte jag och pappa hem mat från amazing thai. Älskar thaimat!!! Sen blev det godis framför Allt för min syster. Jag grät genom hela filmen. Mamma och pappa klagade över mitt val :P "varför valde du en sån sorglig film??"..ja uschaaa, men bra annars!

Som ni kanske märker är jag hemma. Blev inte Göteborg idag. Jag åker på tisdag, bokat och klart. Saknar Oskar!!! Lillen helt ensam i Götebog... nej men har det inte så tokigt ;) Igår var han på skattjakt, sen fest med alla på skolan. wiie kul det ska bli med min nollning!!:D

Glömde säga att jag fått en dator!!!! En rosa sötsak(bläddra ner, se bild i tidigare inlägg!) iiih. Inflyttningspresent av familjen. I'm sooooo HAPPY


Kommentarer
Postat av: Oskar

Saknar dig! <3

2010-08-21 @ 13:15:03
Postat av: ida(pipen)

härligt att du fick datorn :)

Den är inte lika tung som en vanlig heller....måste säga att det är riktigt jobbigt att konka runt på min 15,6....

2010-08-21 @ 17:42:40
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/
Postat av: Maaayen

Åh Tildis jag har också den! Haha.. rosa!

2010-08-22 @ 20:37:04
Postat av: Tilds

Heja rosa som vi brukar säga ;) YEEEAHHH

2010-08-22 @ 21:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0