I'm leaving

Idag när jag packade mina saker blev jag lite ledsen. Tårarna började rinna. Vet inte om det har gått in än... JAG SKA FAKTISKT FLYTTA!!! Inte bara flytta... jag flyttar hemifrån. Lämnar mitt rum, mitt fina rum(♥) dessutom lämnar jag mycket.. gamla betydelsefulla saker som inte kommer passa in i lägenheten i Göteborg. Mitt rum kommer bli halvtomt.. kommer aldrig få tillbaka det som det en gång var. JAG <3 MITT RUM! och nej det är inte allt. Jag flyttar till en ny stad. Säger hejdå till Uppsala. Hur ska jag klara mig utan mamma och pappa? Kommer sakna mina nära så himla mycket. ALLA MÅSTE KOMMA OCH HÄLSA PÅ, OKEJ?! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

det kommer gå superbra tildan!!! :D

2010-08-18 @ 10:52:18
URL: http://miself.blogg.se/
Postat av: ida(pipen)

Tiiilda, hinner jag se sig innan du drar? :)

2010-08-18 @ 22:05:50
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/
Postat av: Tilds

Är du i Uppsala? kanske en sväng imorgon?:)

2010-08-19 @ 11:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0