Can't make up my mind

Idag har jag, Oskar och mormor åkt runt till olika möbelaffärer i Uppsala. Jag shoppade present till Jenny, Oskar hittade köksknivar och mormor slog till på stort (shoppade på varje ställe). Iiih det är KUL att kolla möbler :D blir dock lite snurrig.. måste stanna till och tänka vad jag/vi behöver. Förut var vi inne på vitt, men nu har vi gått över till ek..men hmm tänk om jag vill ha svart? Gardiner är också svårt. Vi ska ha paneler i vardagsrummet, men vilka färger? Egentligen vill jag ha rosa.. men måste tänka på Oskar. Nu är vi inne på lila, petrol och grått, helt okej ändå!:)


Vi har varit till coop och handlat kräftor m.m. idag också. KRÄFTSKIVA hemma hos Oskar imorgon!!:D En liten hejdåfest innan vi drar till Göteborg. Kommer bli kuuuuul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0