Blandat från London


Pricilla
vill jag gå på nästa gång jag är i London...



Hejhååå hejhåå. Nej men förutom någon cider och några öl (öl för Oskar) blev det Herbie (en bil som lever) på hotelrummet. Gosigt sådär. 


På väg till flygplatsen. Vi skulle försöka boka om våra flygbiljetter..dum tanke! Det var helt tomt på flygplatsen. Så det blev bara en tur och retur.





British museum...


Kaos på busshållplatsen. Vi köade i en timme för våra biljetter till Amsterdam. Peace!


Vi fick en till dag i London. Fint väder!


Paus på mcdonalds. Milkshake som jag älskar!


Buss till Amsterdam...


En glad Oskar i Amsterdam. Happy boy.. :)


Vi hamnade på en fin och dyr (hade egentligen inte råd) restaurang i Amsterdam. ALLA drack vin förutom jag och Oskar. Heja cola!



Vi väntade och väntade på våra pappor. Hejhopp...


L Y C K A !
Äntligen i bilen på väg hem! :D


Sussa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0