Hello

Yesterday! Tack Sanna! Mums vilken god smörgåstårta.. lax, räkor och skagenröra. Och mums vilken god efterrätt! Rosa cheesecake med bär och choklad. Min mage var överlycklig hih. Efter allt gott tog vi taxi till bj. Men under kvällen kom jag undefund med att jag inte är någon "ute"människa. Eller mer att jag inte är någon "bj"människa. Efter Emils tal, då han ratade bj och alla människor, har jag tänkt på de lite sådär. Igår tänkte jag definitivt på det! Det är inget place för mig. Jag skämtade med Oskar "Innan vi går! Kan vi inte klippa sönder ditt vip-kort och kasta bitarna på vakterna?!" ..typ så kände jag ;) men egentligen kan jag inget annat än skaka på huvudet, skratta och ta det hela med en gnutta humor.

Mitt place! Hos mina tjejer <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0